Multitronic
Automatyczna, bezstopniowa skrzynia biegów.
Nie posiada ustalonych biegów i w całym zakresie obrotów silnika przekazuje na koła maksymalny moment obrotowy.
Jednostka sterująca, która decyduje o zmianie przełożenia sprawia, że ruch ten zawsze przebiega płynnie.
W rzeczywistości przełożenia te nie są niczym innym,
jak pewnym wyborem z nieskończonej liczby ustawień łańcucha przenoszącego moment napędowy,
który w przekładni Multitronic może dochodzić nawet do 330 Nm.
Multitronic gwarantuje bardzo cichą, dynamiczną i oszczędną jazdę.
Typowe objawy uszkodzenia sterownika Multitronic:
- Brak możliwości wbicia biegu (bezskuteczne wachlowanie drążkiem)
- Wyrzucanie biegu podczas jazdy
- Samoczynna zmiana biegu na inny Podczas jazdy np. z pozycji D (DRIVE) na S (SPORT)
- Gdy silnik jest zimny wszystko jest Ok lecz gdy się rozgrzeje Multitronic zaczyna działać nieprawidłowo.
- Błąd: przełącznika wielofunkcyjnego F 125
- Błąd licznika obrotów G 195, G 196, G 182
- Błąd zaworu N88, N216, N215
- Brak możliwości odpalenia auta na pozycji P (odpala w pozycji N)
- Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (ramka z biegami na wyświetlaczu podświetla się lub mruga na czerwono)
oraz inne usterki w celu weryfikacji proszę o telefon: +48 792 92 92 91.
01J 927 156 HH | 01J927156 HH, HT, DB, J, JK |
4B0 910 155 C | 4B0910155C |
8E0 910 155 K | 8E0910155C |


